Sunday, May 27, 2012

Muka blog baru!

Assalamualaikum!.eh3..muka blog baru lak..*dah macam muka buku ja nama..saja..dodoi eh doodle tu kezen ku aka blogger pikah yang buatkan dekat kamek #tetiba sarawak...thanks ye.kamsahamida..keh3...xdakla sebenaqnya memang lama dh aku x renew post kt sni kn?bukan pa..sbbnya..aku nk upload gmbaq tapi x leh.jadi cam terbantut la jugak,haishh..kena beli cepat la wire tu..*nama p ntah sebenaqnya..haaa..mcm2 gak jadi sepanjang aku x tulis nih..antaranya..

*
*
*
*
*


ritu aku p bercuti ke LANGKAWIIIIiii~~best..selama 3 hari dua malam..semua adik bradik aku ikut...kecuali kak yi n keluarga..ye la dia kan x bpa nk sihat btoi g..kami x p pn tempat2 bersejarah mcm makam mahsuri semua tu.jalan2 ja..sehari tidoq kat Pantai Chenang ngan sehari g tidoq kt Hotel Bay View..daebakk!!*sikit2 dah kot nuh..ermm.kalu aku rajin nnti aku update pasai percutian tu k?ada la gmbaq dalam enset.nanti la..hehe..*jangan mare..pas tu lak.apa yang aku wat?

*
*
*
*
*

ha comeyy pokkk!!hehe

nampak kn?ok cuti nih aku mencomelkan muka aku cm nih la jugak.tpi nasib x smpai jadi seCOMEL nih lagi..fuhh legaa~~haha..dok umah wat pa??mesti hampa2 semua terpikir kan??
pagi2 aku bangun tolong mak aku kemas2 sikit.pas tu trosla mengonlinekan diri smpai lebam.best kan??jauh dari laptop pun bila time solat n ada la lain2 aktiviti ja.so NO WONDERR laaa kalu aku leh comeii mcm adik atas nih.keh3....

*
*
*
*
*

eh amo cedih2 ucing..(ok!geli.haha)

bukan sedih apa..cuma benda paling terbaru nihh..n agak mengusutkan aku..apa???sbbnya sah2 la kena balik awal ke puncak sana..dan itu amatlaa menyedihkan..tu pun kalu tak 2 hb dh kena balik..tpi sbb aku ada kenduri..so balik maybe 8 kot..9 ada crowd control.*jaga2 dak daftar.tpi ok la at least turun gak jaga wlopon sekali kan??dah tu plak.asalnya aku x mo p dinner MPKK yang akan diadakan 9 hb tu jugak...*ayat macam buat karangan..tpi sebabkan dh balik awal n kalau x pi pulak kena wat surat bagai..so aku relakan la diri p jugak..nasib zuzu nak p jugak ..ada ging..hehe..so
sekarang pn pikirlaaaa pulak baju pa nak pakai.tudung pa nak pakai..ohh.mcm3..tgk la..boleh jaid maybe aku pakai ja apa yang ada..hmm..lagi 2 minggu nak masuk sem baru..aduhh.,..takot gak..ngan showcasenye lagi..ngan kelas pun x tahu cam mana g.harap2 sem depan semuanya berjalan dengan lancarnyela ye..Insyallah..:)

p/s : ohh lagu sedih.mengimbau kenangan betul





No comments:

Post a Comment