Monday, March 5, 2012

luahan hati~

ASSALAMUALAIKUM semua...dah lama kan x menjengah sini.
kali nih btoi2 lama..sbb agak busy la sem nih.
lagi2 ngan x amik broadband lak...lagila susah nak online.
sekarang nih ngah dalam study week..
sepatutnyalaaa..kitorng kena blajar je nih..tp sbb dh lama x dpt peluang nk online..
so kejap aku online sat k?stg bru blajaq..hehe.
seperti hampa tahu, selalunyalaa blog nih pn jadi tmpt aku tuk luahkan sesuatu gak kn?
tapi skrg mmg aku kurangkan..
ntah cm x selesa la...dh luah sini sah2 ramai orang akan bca..
tapi aku nak gak luah kat sni..cuma bnda2 yang agak secret n peribadi tu mmg x la kot aku rsa nak luah sini..
mls la plak nanti org x sptutnya nak terasa, p terasa..
org yg sptutnya terasa, x plak terasa..kan dah susah gitu...
pape pn minggu dpn dh mula exam..korang doakan aku gak k bagi lepas semua?
serius gerun gak ah bila pk balik...
rini 6 hb,lagi 21 ja lagi akan tiba masanya tuk aku balik Penang..
yeayyyyy!!cm dh berkurun rasanya gua x balik..
rindu serindu~rindunyalaaa...
pape pn skrg fokus tuk study dulu ye kwn2...
jgn lupa wat yg terbaik k semua?
jmpa lagi tuk kali akan dtg..chow2..




No comments:

Post a Comment