Saturday, December 31, 2011

tahun depan..arghh..dh puluh...=.='

ASSALAMUALAIKUM semua..
dh lama kan aku x tulis kt sini.(asyik ayat cliche nih je kan?)
maaf la awal2 nih maybe xde yg menarik n x dak bnda pn yg aku nk tulis kot.
atau pn tuk kata lain..awal2 nih aku msih leh smpn gy..selagi x meletup.hehe.
ok rni bpa harbulan??hari ni ialah 31 DISEMBER 2011.
hari terakhir bagi tahun 2011..tahun nih..
ape yg aku leh ckpkn??bnyk gy yg aku x lakukan even thn nih nk lps dh...
bermakna xde la thun nih best sgt or x best sgt pn.
biaser2 je..cuma aku harap2 sgt la.
thun 2012 nih lagi best n akan membawa makna kepadaku..amin~
ha g 1..thun 2012 ni juga bakal membawa aku ke umur 20 tahun..ohh..dh masuk puluh..
xde belas2 dah...wuwuwu...:(..
redhakan je...xkan nk umur 20 smpai bebila..


tahun baru nih nasib aku cuti..kalu tak sah2 kna smbut kt pnck.
eh x sambut pn..cuma melihat je..(poyo ah ayat..hehe)
kalu diikutkan sok dh kna balik pncak..
tp sbbkn sok ade family day..tido banglo dkt batu feringghi..
so aku anjakkan lagi waktu untuk balik pncak..
yeayy so heaven..haha..
x sbrnya nk tunggu sok..nk mndi laut, bbq, jalan2 night market..
chupp!!pape pn nih tuk entry nnti k tu pn kalu aku rajin n update la..
by the time now..selamat tahun baru kepada semua ye..
yg lepas biarkan lepas..amik ape yg boleh diamik je..
yg bakal mndtg..tempuhi dengan sebaiknya k??
HWaiTInG 2012~~basya!


p/s : ftisland nak dtg MALAYSIA kot..berita yg aku gembira n juga sedih bagi meniti thun 2012 nih..gembira sbb depa nk pijak bumi malaysia..yeayy..sedihnya sbb sah2 cm x leh p tgk konsert depa..wwuwuw..:(
saranghae ftisland <3




No comments:

Post a Comment