Friday, December 2, 2011

busy dh

rni boleh dikatakan minggu kedua dh start belajar..
boleh la.agak banyak la skit kelas yang aku p minggu nih berbanding minggu lepas..
hmm busy2 nih yang aku jadi mcm mls nih..nnti dh bz sgt tros aku jadi tensyen secara automatiknya..
dengan sekeliling aku yg mcm dh nk berubah je skit2..
serius aku ckp siap2 yg aku x suka la perubahan..
pape pn mmg kena terima la kn so far..
xpala..minggu nih dh mula busy sbb kitorng tetiba kena gy camping sbtu n ahad nih.....
xde mood sgt pn nk gy nih..dh la pelatih pn x pnh knai muka...
tp ok gak..x knai gy sng nk handle..kot la..hehe..
hm environment aku sekeliling skrg pn cm berubah la..
ntah aku x taw apa yg x kna..tp dalam hati aku pk maybe x blajar btol2 sgt gy...
n x de event pape gy kot
serius rindu mcm2 sem lepas la..
yg sorang tu gigih nk pulun sorang kat dia je kwn tuh.
xpe ko nak sgt kn?amik la..aku ade je gy kawan lain..
kalu x suka pn x yah la nk wat muka sgt..benci ah wat2 muka nih.
sekali aku lak wat muka bru ko taw..
sorang gy lak pntingkan diri je lebih..nak ikut kepala die je..
aku dh la kls lain so kna la paham gak kn..
nk suh ikut die je mmg x la...
haishh awal2 gy dh pnt..tgh2 nnti cne la ek??
k la takat nih je dulu..btw.
sni mmg tmpt aku nk meluahkan pape..kalu hmpa x suka x pe la
aku trima je..huhuhu..
k la semua..nite!

No comments:

Post a Comment