Thursday, November 17, 2011

Nak Balik Sudah~

sejak2 minggu lps aku cm oh tulis blog..tros x dak mood..ntah knapa la..
ha btw tinggal gy berapa ari ja gy aku nk balik semula ke
UiTM Puncak Perdana...
ntah la x taw cmna sem dpn..bnyk gak la subjek..
sah2 stress pn akan menjelma..
tp biasala x stress sah x jadi student la kan
nnti aku balik nek bas..mak aku x hantar pn
cait kot hntar alang2 pagi tuh dia nk balik perlis tros
sbbnya malam sok mak aku n juga keluarga cik aku n ramai gy p rombongan pengantin.
kenduri hairun n abg ijai..
sedih aku x leh p sbb nak kena balik sna dah.wuwuw..
xpa x dak rezeki kan?
kalu x aku igt nk balik sok pagi la..
tp bila diingatkan balik malam sok ada muzik2..better dok umah gy..
leh gak layan..
ape pn nk masuk sem depan nih aku agak tkot gak la..ntah knapa..
ha btw aku skrg nih rindu sgt kot dkt anak buah aku yg bernama
SAFIA UMAIRA..
x sempat pn nk jmpa dia sbelum balik nih..
igtkan minggu lepas sempat..
tp dia x blik lak time knduri cik yuih..
malangnya dia n syafiq demam..
hmm..papa pn..CU AH rindu safia sgt3...muahhh...<3 <3 <3
dakan aku slamat smpai pnck k?salam semua..sehingga ke warkah lain..






No comments:

Post a Comment