Thursday, June 16, 2011

THURSDAY~????memang totally EXHAUSTED larhhh~~

eh rni ari apa ek?owh k2..dh ari khamis rupanya...n hari khamis..ni la satu-satunya hari yang memang akan memenatkan btol2 n kaw2 pnya la...sbb ape?rni la kls start awaal iaitu kol 8.30..(awal la bg aku sbb 4 ari yg lain start kol 10.30)..n gy 1 sbb gy sbbnya ada 3 jenis kls yang boleh tahan hebatnya..dari segi apa?macam2la...

  • ok pagi2 tuh kls BEL 311..agak mencabar ye kejanya...sbb lect aku Pn. Rosza tuh kadang2 mood x menentu..mcm td...dak2 yg x wat keja dh kena halau...skit je pn aku tlupa nak wat..tp tpaksa kluar gak..adesss..dia ok cuma kitorang la cm lemak skir mntang2 la dia dh ajar sem lps..so wat baik k pas nih rakan2 kls..cian die nak kena wat kita cm budak2 lak..SORRY MADAM..mianhaeyo.=.=''...
  • ok pas tuh lak..g tros kelas yang agak menarik iaiatu ANATOMI BIOMEKANIKAL....nama pn dh cm menarik kan?kls nih mstilah blajar tarian...cm kontemporari la...memang giler pnt..bayangkan kls yg 3 jam nih Encik Syed bagi kitorang rehat 2 minit je...mne x pnt..katanye die x nak makan gaji buta je so waktu ngajar 3 jam kena la ajar 3 jam jugak...tu x pe...pas tuh kan student yg debab2 nih perlu turunkan berat bdn dlm msa 3 bln nih sbb kalu x dpt mmg akan kena potong markah la..tmasok la aku..hmm..mmpos kan??^.^''..
  • ok..(bpa bnyk ok la kan)...ptg tuh lak dlm kol 3.00 ptg bmula la kls Prof Said..(macam bnyk la plak prof aku nama syed kan sem nih)..kls ni plak ialah aprisiasi teater...nih sbnarnya subjek part 1 tp bawa ke part 3...ha kls nih lka?ok la dok dlm kls yg mmg sejuk gila smbail tgk LCD..cuma SERIUSS ngantokk baii...pnt2 anatomi td dok lak dlm air cond mna x ramai yg lentok..tp aku stakat nih berjaya la jugak tahankan mata aku supaya x tido..hehe..pape pn style la prof sbb dia pnya lect guna mike walaupun dalam kls..hebat kan??^-^

ni la serba sedikit kls yang aku ada tuk hri khami nih..pape pn bes2..ni la namanya pn belajar..xkan nak semuanya senang kowt...kalu nak sng dok rumah la..dok rumah pn belum tentu gy leh senang..kan???so jgn mudah putus asa kan?

p/s : hadapinya sekarang supaya nnti lebih bersedia untuk menghadapi diluar...:)..

No comments:

Post a Comment