Wednesday, May 11, 2011

keponakan aku!!

post kali nih sye nak memperkenalkan anak-anak2 sedara sye yang amat sye sayangi (gaya budak baik n lemah lembut cakap)..erm..aku ade 6 orang ank sedara..setakat inilaaa,,,5 org hero n sorang heroin..hebat kan heroin tuh?haha...ok aku akan tunjuk satu persatu k anak sedara aku tuh...



ini yang pertama..anak kak aku yg bernama ZATUL HIMMAH dengan pasangannya abg AMIN.,budak nih bernama AHMAD ZIKRIL HAKIM BIN AMIN TAUFIQ..amat lah tensyen kalu nak sembang ngn dia..msti ada dia x puas ati...mau tensyen aku..tp kalu mood dia bek ok la..dia just dok umah aku n then tgk kartun...slalu gak dia tido umah aku...maklumlah cucu paling besar skali..skrg dia 6 tahun n sekolah dkt skolah abah dia...abah dia kan ustaz kat skolah kebangsaan bukit indera muda..(penuh trus aku bagi)..


budak baju merah tu la dia..baju kuning tuh SYAFIQ


ok dh alang2 ada gmbar dia atas tuh jom kita cta sal dia lak..syafiq nih bernama penuh MUHAMMAD SYAFIQ BIN MUHAMMAD SHAHIR...anak kepada abg aku cait n kak anis...dia nih skrg bersekolah tadika dekat perlis sbb mak dia keja kat sna n skrg berumur 5 tahun..kira setahun je beza ngn zikril tu.mak dia skrg ngan mengandung 7 bulan...dia nih manja skit esp ngn aku n my mother..biaselah..kami kan agak penyayang antara semua..(angkat bakul sendiri)

kat masjid negeri PUlau PInang


seterusnya pula ialah MUHAMMAD SALAHUDDIN BIN AHMAD ZAFIR..anak abang aku n kak siti..hmm aku biasa2 ja ngn dia nih..manja skit ye la nak ape je msti dpt..bes kan?tp aku tetap bertindak dengan tegas esp kalu2 depa men2 gaduh...fuhh hbis gak ah suara aku nak kena jerit..mengalahkan atas pdg dah...dia ada g sorang adik..japg aku cerita k..ha dia pn 5 tahun gak sma ngn syafiq..

kolam mne ntah..x ajak aku pn.hehe


ya inilah saat yg ditunggu-tunggui oleh smua (padahal aku ja.hehe)...sekarang ni ialah anak sedara ku yg satu-satunya perempuan..namanya ialah AMRINA ROSYADA BINTI AMIN TAUFIQ..budak nih..hmm bnyk btol songehnya...tp bes gak gaduh cakap ngn dia.tgk comel kan.ha dia suka giler tgkap gmbar..sure dia ikut pnya kalu aku suh dia wat apa2..hehe (berkuasa nih)

buat muka comeii plak.

haaa..tak  hbis gy..aku ade rakam video sal dia..lawak gile la lagu dia nyanyi nih..adoii...enjoy je k?sory senget lak..xtaw nk wat cmna bg elok balik..huhu..tgk laaaa~~~



nak ke akhir dahh..nih second last..iaitu geng yg lahir di tahun yg sama..tahun apa aku pn x taw x sempat lak nak kira..ok nih ialah UMAR..nama pnjang sory aku lupa la wat mas nih..tp nih anak abg aku yg  zafir tuh..comey....sekrg di dh leh cakap 'uka' its means buka laaa..hebat kan??haha

melepak di bilik mak aku


ya dan yang terakhir sekali ialah ABU HUZAIFAH BIN AMIN TAUFIQ..ha dia nih..comeyy gak..yp cm pemalu skit..kalu aku balik cuti sem ja mesti dia x mo mai kat aku dulu ye la dh x knai..tensyen btoi...dah lam2 skit bru hegeh nak mai kat aku..tp kira ade aura gak la tu kan tu yg depa mai tuh...ha nih gmbar dia..

comeyy kan??hee


ha ok..itu sahaja la post tuk rni...aku dh bosan sgt tu yg kena menulis gak tuh...hope korang enjoy k?ha btw perasan tak page aku dh lain??ini disebabkan aku dh edit mlm smlm..dh jadi pinkie2 lak skrg nih..muahahah...(sje nak jadi gegirl skit..)ok la..see u then..choww

p/s : berkurun aku tunggu video tuh..berjanggut gak la..wuwuw













No comments:

Post a Comment