Thursday, May 19, 2011

DAH MULA TERASA BAHANGNYA~...

2 minggu akan dtg gy kira nk start kelas dh la...adoii..tkot gileerr..ntah cmna la ghupenyee sem 3 ni kan?
ngn sistem belajar yg baru..dimana degree x sme dh ngn dip..cm payah giler la...so smua pn effect tros..dri segi pentadbiran komander..means that sem ni kami kena jaga pelatih sendiri..haishh tak ke mam*** gak tuh..ngan ilmu kat dada skrg nih pn skit gile...adessss...ha aku sem dpan nih dpt umah tingkat 3..agak best sbb umah bawah balik..xde la bwh mna pn tgkt 3 so tgh2 la.....kls lak...no komen gy..xtaw gy rupe cm na..nnti akan aku updatekan situasinya k?haha..sbnarnya aku tlis nih tros sbb aku tetiba rse sedih, tkot, tensyen, smua pown ada nk tempuhi sem bru nnti nih...korang doakan aku k?erm gy 1...RABU DEPAN result gue kuar..adoii..tkot3....mntak2 dpt yg elok2 je n x de repeat..AMIN~~..ha k2 la dh tenang skit dh dpt tulis sni akhirnya...tuk senior2 kakak2 n abang2 esp abangku kat punck tuh (sbb leh dikira rapat gak la cuma x declare je abg angkat)..haishh...jgn lupa syira lak taw..jmpa bulan 9 nnti..anyeonghamnida....^.^<3


p/s : tkot la kalu2 sem dpan...haishh..harap2 smua ok...(ntah pape la dia nih..kata sorang foloower smbil tensyen habis la..)..hehe...CHOW

No comments:

Post a Comment