Sunday, February 27, 2011

kegelapan kembali~!

ARGHHH... tidak.mukaku dh kembali gelap pulak...(smbil menyapu bedak sejuk pemberian ibuku). baiklah rini isnin kan?sbtu n ahad yg lepas aku bersama geng2 komander di PUNCAK PERDANA telah bertolak ke PUNCAK ALAM untuk menjalani Minggu Pemantapan Kualaiti Komander Kesatria, bnda alah nih berlangsung selama 2 hari je. nasib 2 hari kalu x g la ter'bako' muka aku yg mmg gelap dh nih. kami g sne hari sntu dalam kol 1 cm tuh. agak lepas dari TTS la.. smapai2 kami smayang dlu kat surau FF4. berbekalkan komander tmpat kami seramai 11 org dgn gagah menunggu kehadiran mereka. (skit sebb dak teka n is skit ade kelas dh tu dak akaun lak ade test)dok smbang2 dh tu terpandang ke tangga 'batu cave'. apa lagi dgn muka terkejut ramai gilerrrr komander dorang..terasa diri begitu kerdil sekali.


 dah tu p dekat pengkalan hutan, wat pertolongan cemas n makan. malam tu bru ade ceramah n kuantiti komander kami semakin bertamabah setelah mereka dh smpai(dak akaun, is n teka yg x dtg siang td tuh).esoknya hari yg paling aku tunggui. iaitu kitorang akan 'skaud handling' n 'skuad teaching'. alahmdulillah aku berjaya wat skuad gandling ngan agak berjaya la jugak. skit la kowt...haha..pape pn bes la. pengalaman kowt. lagi2 dapat tambah kengkawan lagi. . bak kata kak nilam. . kitorang bukannya puncak alam or puncak perdana tapi PUNCAK NAGA. . so aja PUNCAK NAGA. percaya la yg kita boleh k. dengan kepanasan yang memercik harituh, muka pn ape lagi terjadila hitam. dan seperti yg dijangka aku g kelas tdik dh ditego oleh sesape sje yg menjumpai aku.. tensyen nye nk jwab, kalu leh record kan dh sng, pape pn jmpa g refreshment akan dtg k.  .saranghae...<3

p/s : hijau sebab kesatria kan bertemakan hijau..^^

1 comment:

  1. xpe cyg,,itamkite ney mahall...orang laen xde...itam yg bawak kemanisan,,, <3

    ReplyDelete