Thursday, December 23, 2010

AWAL MULA PERTAMA MULA~


assalamualaikum n hai semua....sebenarnye aku baru je kat blog nih n nk start wat benda nih..ye la sbb terpengaruh ngn rakan sebaya lah nih(bak kata salah sorang kwan aku)...hmm nk cite sal pe ek??k kita fokuskan sal aku je la ek kali nih..hehe..k nama x yah semua pn dh tahu kan...merupakan anak kepada Tuan OSMAN BIN ISMAIL dan Puan MAIMUNAH BINTI AHMAD...aku nih anak ke-6 dari 6 adik beradik..sbb tu la manja skit2 kowt..ank mak la katakan..dah ada 6 jugak anak sdara..yg perangainya..ishh bercampur aduk..pening2...tp comel sgt..tnpa depa nih idop agak bosan kowt..dlu pernah bersekolah rendah dekat SEK.KEB.SEBERANG JAYA...dekat je pn ngn umah tp agak ngada sbb suh mak aku amik n hantr..xpe la tu la time tuk bermanja kan??bila lagi....n then blajar smbong plak dekat skolah yang amat kucintai n pling diingati HIGH SCHOOL BUKIT MERTAJAM..dpt knal ramai org n jugak bnyk kisah la kat sni..pling penting dapat la sorang adik angkat yang aku sayang sgt2 ADLEEN LIYANA BINTI MAHDI ..hope bertahan smpai bebila....n lastly sekarang tgh menyabung pengajian dkt UITM PUNCAK PERDANA..dekat Shah Alam je..under Fakulti Teknologi Kreatif & Artistik(T.E.K.A)tuk kos seni lakon ataupun lebih dikenali sebgai teater..walopon namanya agak cm senang..tp jgn salah sngka keyh..payah gak tuh..best n bleh tahan gak life kat sna..mcm2 leh blajar..n kat situ la kita dapat knal cm ne erti pershabatan sebenarnya..pape pn...wat masa sekarang masih boleh lagi bertahan..ermm..keyh dah la dlu ek...cm terlalu mampat la plak..cian nk baca bnyk lak kan..(ade ke org nk baca...)hehe..nnti smbong len k...anyeongg...^.^v

2 comments:

  1. wah..permulaan yang bagus..
    keep it up..
    semoga menjadi seorang penulis blog yang berjaya..cewah..hahaha
    poyo ja kn.. =D

    ReplyDelete
  2. hahaha..tahnks beb...neway...jap..aku komen hg pnya lak..haha

    ReplyDelete